sábado, 6 de diciembre de 2008

Començament de Proves i Resultats

Quan començaba a renderitzar amb Mental Ray, em sortia un Error:

MSG 0.0 fatal 011513: SLAVE 1 DIED
MSG 0.0 fatal 011513: SLAVE 1 DIED

Aixó volia dir, que tenia algun problema per localitzar el primer esclau (slave) del clúster. Podia ser per diferents causes: l'antivirus, el firewall de windows, la mala instalació de MentalRay. Després de canviar la configuració del Firewall i desinstalar l'antivirus... vaig veure que faltaba un arxiu dintre de la carpeta de Windows System32, que era necesari perqué els slaves (esclaus) poguessin conectar-se amb el Master.

Quan ja vaig tenir aquet problema solucionat, vaig agafar 4 escenes de Maya i les he diferenciat per la cantitat de Rays que tenen. Les quatre escenes estan agafades conscientment per fer veure la millora de rendiment.

Després de renderitzar amb 1Cpu (Només el Master), he observat que el temps que tarda la primera escena es més petit que la segona i més petit que la tercera i molt més petit que la quarta.

Però, al fer servir el Clúster veiem com amb l'escena amb menys Rays l'augment de Cpu's no millora el rendiment, sinó que enlenteix el procés. Ja que, les conexions de Red poden ser més baixes que les del processador i fan perdre temps al calcul. Peró al renderitzar escenes amb més nombre de Rays la millora de rendiment és molt gran.

No hay comentarios: