jueves, 17 de julio de 2008

Segona Entrada

Ja tinc els 4 ordinadors operatius i funcionant perfecte. Tinc el 5é ordinador en una torre i els altres 4 en la techni-station.




Tinc els 4 ordinadors funcionant en red, com si fos un de sol. Es a dir, només té un cable de red, que va conectat al Router i per l'altre banda, tinc el 5é ordinador també conectat directament al router.
I el que hauria de provar es d'instalar una targeta de red en el 5é i conectar els 4 ordinadors (un cable de red) en el 5é i el 5é anarà conectat al Router. I així ja tindria les conexions de cluster preparades.

I teoricament, només em quedaria instalar el software. Ja que no he trobat ninguna explicació bona de com instalar-ho.

1 comentario:

Pau dijo...

Molta sort!! Aquest experiment/treball pinta molt bé!! Espero que et vagi tot bé!

Salut!

Pau.

(t'he vist per ubuntu.cat) ;)