sábado, 2 de agosto de 2008

2 d'agost del 2008 - Tercera Entrada

Aquests dies, he instalat MS Windows Xp Sp3, en 4 disc durs. I dins d'aquest, he instalat Maya, un programa 3d, per renderitzar, entre moltes altres utilitats. Però jo, només el vull per Renderitzar. Tinc 4 discs durs identics, amb Maya instalat, ja que l'objectiu és que amb qualsevol Renderització que fagui amb Maya amb el clúster vagui molt més ràpid.


Ja he probat de fer-ho amb 1 sol ordinador, i he agafat una imatge d'internet i un sol ordinador ha trigat 4min40s. El que vuldria aconsegir es que aquet temps disminuis quan fagui la mateixa operació amb el clúster, que es repartiràn els càlculs.

Parlant d'un altre tema, openMosix. Vaig segir unes instruccions d'instalació d'openMosix i res, que encara no se com copilar.
Però he ampliat les meves opcions dins del clúster:

  • Linpack (amb Linux)
  • Mathematica ( amb Windows)
  • Pov Ray (amb Linux)
  • Maya (amb Windows)
  • OpenMosix Tools ( amb Linux)
Cada opció té els seus pros i els seus contres. Ja les explicarè més endevant.

Per cert, pel·lícules com Terminator, Piratas del Caribe, Poseidon, La Dalia Negra, StarWars, etc... Sense haver de nombrar els jocs que tenen personatges, escenaris, etc, fets per Maya.

Vaig tenir una complicació amb la llum de casa, "saltava", cada vegada que encenia el Clúster i clar, em va agafar por, de que no tingués res mal conectat o algún cable pelat o algun error, però provant quin cable era el que fallava, vem trobar que era el cable que allargava el del clúster, osigui que no hi havia ningun problema del que preocupar-se.

Aniré explicant el que passa, en les següents entrades d'aquest blog!

No hay comentarios: